˙·٠•● Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ●•٠·˙
 
ستایش مهربون
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
 
 
شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, :: 12:52 ::  نويسنده : مامان منصوره

سلام دوست های مهربون و خواننده های گرامی

میخوام یه تشکر ویژه داشته باشم از دوستانی که همیشه میانو به ما سر میزنند و با نظراتشون ما رو شرمنده این همه مهربونیاشون میکنند و خیلی ناراحتم از کسانی که من همیشه میرم پیششون اما دریغ از یکبار اومدن به وب من تا بوده چنین بوده .......... !؟

خب حالا از این حرفها گذشته .... میخوام از ستایشم براتون بگم

جدیداً یاد گرفته فامیلشو ،رنگ چشماشو ، سنشو میگه هر چیزی که بهش میدیم یه تکون خوشگل به سرش میده و با زبون خودش میگه ممون ظهر وقتی از سر کار میرم دنبالش که بیائیم خونه از همه خداحافظی و باهاشون دست میده و براشون بوس میفرسته دختر من خیلی مهربونه برای همین از کوچیکی تا حالا اسمشو گذاشتیم ستایش مهربون واقعاً این اسم لایقشه هر چیزی که از من و باباش میخواد ما بهش میدیم دولا میشه پاهای من و باباشه میبوسه قربون این همه مهربونیت دختر قچچچچچنگم

اینم عکسهای این چند روز :

ستایش با حوله حمام

جمعه صبح با بابا حمید رفتیم بازار که مواد برای ترشی بخریم که ترشی درست کنیم ( تا یادم نرفته بگم که بابا حمید ترشی های خوشمزه ای درست میکنه که میخوای انگشت تاتم باهاشون بخوری ) جفت مغازه کلم فروشی یه پلاسکو بود دیدیم ستایش رفت یه اسبی رو برداشت و اومد بیرون نشت روی آقا اسبه و اصرار که باید حتما اینو بخریم ما هم اونو خریدیم و بعد به پارک رفتیم و ستایش کلی باهاش بازی کرد اینم چند تا عکس از اونروز

اینم عکس همون آقا اسبس که گفتم

دختر قشنگم تازگیا یاد گرفته اخم میکنه اینجوری

 



نظرات شما عزیزان:

مامان آوينا
ساعت9:26---21 بهمن 1391
خيلي نازي عزيزم ماشالا به تو با اين موهاي خوشگلت
منم دوست دارم موهاي آوينا مثل موهاي ستايش جونم بشه


مامي كيانا
ساعت13:10---17 بهمن 1391
اي جونم اخم نكن بهت نمياد

چه اسب خوشگلي به كيانا ميدي؟

خوشگل بودي رفتي حموم خوشگل تر شدي عزيزم خوردني شدي بوس بوس

راستي از بابت گلايه اي كه كرديد بگم من خودم چندبار براي نظر دادن اومدم ولي كد امنيتي نمياد و نميتونم ارسال كنم

يه پيشنهاد چرا وبلاگتون رو ني ني وبلاگي نميكنيد خيلي امكانات خوبي دارهپاسخ: سلام خوبید مامی کیانا جونی میشه بگید چطوری وبلاگمونو نی نی وبلاگی کنیم .


مامان نیایش
ساعت15:04---16 بهمن 1391
نمیدونم تیک خصوصی رو گذاشتم یا نه شما خصوصی فرض کن ممنون

مامان نیایش
ساعت15:02---16 بهمن 1391
وای چه قدر ملوسه این دخملی ما شاا لله همیشه سالم باشه ایشالا

خصوصی هم داریدپاسخ: ممنون خواهر


مامان ساغر
ساعت12:47---16 بهمن 1391
وااااااااااااییییی خدای من خیلی خوردنیه. از دیدنش سیر نمیشم. دلم میخواد بچلونمش.


مامان ستایش چرا من نمیتونم لینک وبلاگت رو بذارم تو وبلاگ ساغر؟؟ ادرس وبلاگت رو قبول نمیکنه. اخه داشته باشم هروز میام سر میزنم اینطوری که ندارم از یادم میره خوب.پاسخ: سلام خوبی خواهر چه عجب کجایی نیستی نکنه آدرسو اشتباه وارد میکنی .


د وست وهمکار مامان وبابا
ساعت11:49---16 بهمن 1391
ماشا,ا... به این دخمل مخملی که چه لبخند قشنگی داره شتابش جون با حوله حموم خوردنی تر شدی.

مانی محیا
ساعت11:32---16 بهمن 1391
خصوصی داری عزیزم

مامان مهرسا ایسا
ساعت22:41---15 بهمن 1391
وای چه دختر مهربونی

سارا مامان آرام
ساعت10:54---15 بهمن 1391
وای چه دخترمهربونی
چه عکسای نازی
خوب اسب خوشگلی هم انتخاب کرده که دخترمون


مامان ملیکا
ساعت22:35---14 بهمن 1391
سلام

واقعا شبیه اند چطوری ما رو پیدا کردید؟؟

فقط دختر شما بورتره و چشماش روشنتره

تا آخر این ماه مشکل اینترنت دارم و نمیتونم زیاد بیام تو اینترنت

چون دارم سرویس دهنده اینترنتم رو عوض میکنم

دوباره میام و لینکتون میکنم

ممنونیم



مامان ملیکا
ساعت22:34---14 بهمن 1391
سلام
واقعا شبیه اند چطوری ما رو پیدا کردید؟؟
فقط دختر شما بورتره و چشماش روشنتره
تا آخر این ماه مشکل اینترنت دارم و نمیتونم زیاد بیام تو اینترنت
چون دارم سرویس دهنده اینترنتم رو عوض میکنم
دوباره میام و لینکتون میکنم
ممنونیم


مامان مهدیار
ساعت17:13---14 بهمن 1391
منصوره جون چرا من نمیتونم لینکت کنم؟

مامان فتانه
ساعت16:27---14 بهمن 1391
عکسات خیلی قشنگ بود چه موهای نازی داری گلم

مامان مهدیار
ساعت15:00---14 بهمن 1391
عزیزم با افتخار لینک شدی

به جمع دوستان ما خوش اومدی


مامان مهدیار
ساعت14:59---14 بهمن 1391
سلام ستایش جونم

خوبی عزیز دل خاله

جقدر نازی تو خاله جون آفرین که انقدر مهلبونی

مامانی بابت تاخیرم معذرت میخوام اگه آدرس وب سایتتو میزاشتی زودتر میومدم
منصوره جون چرا آدرس وب سایتو نذاشتی خانمی

از اینکه به وبلاگ ما اومدید خیلی خیلی ممنون
از آشنایی با شما خیلی خوشحالم
امیدوارم دوستای خوبی باشیم
منصوره جون برای ژله اول باید پرتقال رو از وسط قاچ کنی و توش رو با آب پرتقال گیری خالی کنی بعد لایه لایه ژله ها رو بریزی توش تا ببنده وقتی بست دوباره نصفه پرتقال ها رو از وسط نصف میکنی و باز هم این نصفه ها رو از وسط نصف میکنی یعنی هر پرتقال باید 14 تیکه بشه
برای ژله سفید هم از ژله آلوورا استفاده کردم فقط به جای لیوان آب سرد از یه لیوان شیر استفاده کردم که رنگش سفید بشه و ترکیب رنگها بهتر دیده بشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم 7 دی 1389 ساعت 5 عصر در بیمارستان آریا اهواز خدای مهربون یه دختر ناز و دوست داشتنی به ما هدیه داد ما اسم این فرشته نازنینو ستایش گذاشتیم ستایش یعنی شکر و سپاس این وبلاگ درست شده تا خاطرات ستایشو تو خودش نگه داره تا وقتی که بزرگ شد عشقی که مامانی و بابایی بهش دارن رو لابه لای خاطراتش پیدا کنه.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستایش مهربون ستایش خوش زبون و آدرس www.setayeshmehraboon.loxblog.com لینک نمائید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

کد تغییر شکل موس -->

کد حرکت متن دنبال موس 

کد جست و جوی گوگل